Ring
Ring til os
+45 70 71 64 72
 
 
Skriv
Skriv til os

 
Læg en besked
 
 
FAQ
F.A.Q. 

 
Læs mere her
 
Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg afhente min vare i jeres showroom?
Du kan desværre ikke afhente din vare i vores showroom, da alle ordrer sendes fra vores storlager.
Hvor kan jeg finde min ordrebekræftelse og faktura?
Din ordrebekræftelse og faktura bliver altid sendt til den mail, som du har oprettet ordren i. Kan du ikke finde din bekræftelse, skal du prøve at kigge i din spam indbakke. Kan du stadig ikke finde den, bedes du skrive til vores kundeservice.
Hvordan fungerer pallekørsel?
Er en vare for stor eller skrøbelig til at kunne blive sendt med GLS, skal din ordre sendes med vores vognmand. Ved pallekørsel vil du blive kontaktet når din bestilling er klar til at blive afsendt fra os. Levering eller afsætning af varen vil ske på den aftalte hverdag og altid i tidsrummet kl. 8-16. Der leveres altid til kantsten. Du kan læse mere om pallekørsel og priser her.
Hvor lang leveringstid er der på jeres varer?
Den specifikke leveringstid på vores sortiment findes altid på produktsiden. Som oftest vil leveringstiden være 5-7 hverdage. Er varen på lager, kan vi sende inden for 1-3 hverdage.
Hvordan reklamerer jeg over mit produkt?
For at reklamere over dit produkt, skal du skrive til vores kundeservice. I mailen bedes du vedhæfte dit ordrenummer, den umiddelbare fejlbeskrivelse af produktet, og inkludere et billede af varen, samt den kasse, som den ankom i.
Jeg har fortrudt - hvad gør jeg?
Har du fortrudt din bestilling, skal du hurtigst muligt skrive til vores kundeservice. I fortrydelsen skal du inkludere dit ordrenummer, og gerne årsagen til fortrydelsen. Er varen allerede afsendt fra vores lager, skal du sende varen retur efter at du har givet os besked herom. Du kan læse mere om fortrydelse her.