Ring
Ring til os
+45 70 71 64 72
 
 
Skriv
Skriv til os

 
Læg en besked
 
 
FAQ
F.A.Q. 

 
Læs mere her
 
Trustpilot

Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg afhente min vare i jeres showroom eller hovedlager?
Nej - du kan desværre ikke afhente din vare i vores showroom eller på vores hovedlager.
Hvor kan jeg finde min ordrebekræftelse og faktura?
Din ordrebekræftelse og faktura bliver altid sendt til den mail, som du har oprettet ordren i. Kan du ikke finde din bekræftelse, skal du prøve at kigge i din spam indbakke. Kan du stadig ikke finde den, bedes du skrive til vores kundeservice.
Hvordan fungerer levering med møbeltransport?
Er en vare for stor eller skrøbelig til at kunne blive sendt med Bring, skal din ordre sendes med vores møbeltransport. Du vil som regel blive kontaktet af os når din bestilling er klar til at blive afsendt. Levering eller afsætning af varen vil ske på den aftalte hverdag og altid i tidsrummet kl. 8-17. Der leveres altid til kantsten. Du kan læse mere om levering og priser her.
Hvor lang leveringstid er der på jeres varer?
Den specifikke leveringstid på vores sortiment findes altid på produktsiden. Som oftest vil leveringstiden være 5-7 hverdage. Er varen på lager, vil du have din ordre inden for 1-3 hverdage.
Hvordan reklamerer jeg over mit produkt?
For at reklamere over dit produkt, skal du udfylde vores reklamationsforumular. I formularen bedes du oplyse dit ordrenummer, den umiddelbare fejlbeskrivelse af produktet, og inkludere et billede af varen, samt den kasse, som den ankom i. Du kan læse mere om reklamation her.
Jeg har fortrudt - hvad gør jeg?
Har du fortrudt din bestilling, skal du hurtigst muligt udfylde vores fortrydelsesformular. Formularen skal udfyldes i de påkrævede felter. Er varen allerede afsendt fra vores lager, skal du sende varen retur efter at du har givet os besked herom. Du kan læse mere om fortrydelse her.
Hvordan bruger jeg min rabatkode?
Din rabatkode indtastes i checkout under tilføj rabatkode. Vær opmærksom på, at du som regel kun kan bruge din rabatkode én gang. Ønsker du at tilføje en rabatkode efter dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice.